Шлях до успіху в IT сфері значно складніший, ніж багато хто уявляє. І першим випробуванням є вибір напрямку роботи. У кожного варіанта є переваги та недоліки, включаючи СЕО оптимізацію. Легкою ця робота може здатися лише для того, хто не пов’язаний з рекламою в Інтернеті, але й дивіденди чудові – стабільний попит, достатньо висока зарплатня, територіальна незалежність (можна працювати де завгодно).
Втім, не усі, кого цікавить кар’єра оптимізатора, насправді підходять для такої роботи. Роботодавці прискіпливі до кандидатів. Так, SEO-агенція WEDEX обирає працівників лише після ретельного аналізу їх бекграунду, а також з обов’язковим тестовим періодом. Такий ретельний відбір зумовлений великою кількістю початківців, значна частина яких взагалі не розуміє суть роботи та не готова до виконання реальних завдань. З фрілансом ситуація ще складніша, адже бажаючих заробляти на СЕО багато, а замовники дуже прискіпливі. Але незважаючи на всі складнощі, є сенс будувати кар’єру, треба лише завчасно зорієнтуватися в потрібних скілах.
Актуальність роботи сеошником у 2024 році
Останніми роками ситуація на ринку праці суттєво змінилася. Цьому сприяли карантинні обмеження, війна та світові тенденції розвитку бізнесу. Якщо раніше компанії вкладали кошти в офлайн рекламу, то зараз інвестиції йдуть в просування в Мережі, зокрема в пошукову оптимізацію. Зрозуміло, що працювати в цій сфері хоче все більше людей, причому не лише молоді, а й люди зрілого віку, які бачать тут нові горизонти та можливість покращити фінансовий стан.
Наразі попит на СЕО спеціалістів є, і він продовжує зростати, так само як і оплата їхніх послуг. Але паралельно збільшуються вимоги до них. Жоден замовник не буде платити непрофесіоналу, тому потрібно докладати зусиль, аби отримати необхідні знання та навички.
Якості справжнього СЕО спеціаліста
Дійсно хороший сеошник повинен:
- вміти проводити глибокий аналіз сайту та бізнесу в цілому, досліджувати конкурентів та працювати з цільовою аудиторією;
- розуміти специфіку функціонування пошукових систем та ті фактори, за якими працюють сучасні алгоритми;
- грамотно складати семантичне ядро та обирати оптимальні ключові запити для текстів;
- розумітися на метатегах;
- бути відповідальним та користуватися принципами тайм-менеджменту;
- мати здатність налагоджувати спілкування з різними людьми, доносити їм свою думку як СЕО спеціаліста;
- володіти інструментами пошукової оптимізації.
На додаток до цього, сеошнику потрібно постійно вдосконалюватися, аби конкурувати з іншими спеціалістами та бути в курсі останніх новацій в роботі Гугла та інших пошукових систем.