Особливості вибору ГЕО в арбітражі

Вибір ГЕО — біль кожного вебмайстра. На цьому етапі роботи з партнеркою важливо не слухати менеджера і шукати тільки ті пропозиції, які будуть дійсно вигідні. Для цього потрібно вивчати досвід інших ВМ, а також робити численні самостійні тести, спрямовані на отримання максимуму інформації. Важливо — багато корисної інформації про арбітраж є у відкритому доступі.

Визначення ГЕО

ГЕО в арбітражі — це певна територія, де просувається конкретна рекламна пропозиція, збирається цільовий трафік. Простими словами це перелік країн, що відповідають офферу в партнерській програмі, називається ГЕО. У партнерських мережах іноді роблять ексклюзивні пропозиції для країн категорії Tier-1, актуальний перелік яких не вказується. Його потрібно дізнаватися окремо.

Запускати РК можна по всій земній кулі. Арбітражник, перебуваючи в Україні, може лити трафік і в Бразилію, і в Пакистан — якщо вважає, що в цих країнах є його цільова аудиторія.

У чому відмінності Tier 1, Tier 2, Tier 3?

Рейтинг Tier встановлює TVPA у США. Він не має прямого стосунку до арбітражу — але ВМ з усього світу оцінили ці категорії, вважаючи їх чудовою базою для тарифікації. У контексті CPA (контрактної арбітражної практики) ці рейтинги беруться для класифікації країн за ступенем платоспроможності, купівельної активності.

Tier-1 з найдорожчою рекламою — це група високорозвинених країн, де користувачі активно здійснюють інтернет-покупки і мають середній і високий рівень життя. Tier-2 з варіативними ставками — список держав із середнім рівнем життя. Він включає Грецію, Болгарію, Таїланд тощо. Під час роботи з цим напрямком важливо вивчати індивідуальні пропозиції щодо конкретних країн. Це допоможе зробити максимально вигідний оффер.

Tier-3 з мінімальними ставками на рекламу — це країни з досить низьким рівнем життя. При цьому серед них присутні Ізраїль і Грузія, що незвично. Тобто навіть у контексті Tier-3 можна знайти потенційно платоспроможну аудиторію, здатну зробити необхідний обсяг онлайн-покупок.

У розділі «Рекламні мережі» в Affiliate Wave, можна знайти для себе ТОП сітку для просування свого оффера.

Як обрати ГЕО?

Насправді, ГЕО трафіку в арбітражі не має дуже серйозного значення. Існує безліч кейсів з хорошого заробітку на мінімальних ставках. Тобто зациклюватися тільки на локаціях не варто.

Важливо знайти відповідного рекламодавця або партнерську програму, освоїти джерело і забезпечити баланс витрат і доходів від залучених лідів. Для успіху в арбітражі важливо відмовитися від стереотипів про регіони. В інтернеті можна знайти успішні приклади заробітку на трафіку з країн третього світу, які можуть стати джерелом доходу, незважаючи на їхню удавану непривабливість для початківців.

Навіть більше того — саме нестандартний підхід до ГЕО може дати вебмайстру максимальний прибуток. Адже навіть у дуже бідних країнах люди роблять онлайн-покупки. Потрібно тільки знайти до них правильний підхід.

Витрати на тестування, рекламу, креативи і вибір оффера потрібно опрацювати ретельно, вивчивши особливості країни, на яку планується запуск. Тестування витрат, розробка рекламних стратегій, створення креативів і вибір оффера вимагають уважного підходу. Для цього потрібно ретельно проаналізувати особливості цільової країни. Географічне положення — не початковий етап для веб-майстрів. Це допоміжний крок, пов’язаний із джерелом трафіку та оффером. Зазвичай ВМ обирають певне ГЕО, якщо:

  • вже лили трафік у цих джерелах і розуміють психологію користувачів;
  • мають хороший оффер на кілька країн, але втратили доступ до старого вигідного джерела трафіку.

Арбітражник часом обирає оффер і починає працювати з новим ГЕО і джерелом, перевіряючи свої навички і вивчаючи відповідну пропозицію. Однак під час вибору географічної локації для отримання максимального трафіку потрібно звертати увагу і на зовнішні чинники:

  1. Аномальна посуха, пожежа, повені, проблеми з урожаєм.
  2. Вибори глав держав, фестивалі, конференції, ярмарки, зльоти молоді.
  3. Урочистості, дні жалоби, паради.
  4. Економічні коливання, дефолти, санкції, військові дії, держперевороти.

Тобто перед запуском трафа важливо дивитися, що відбувається в обраній країні — хоча б для того, щоб не злити бюджет даремно. В іншому разі арбітражник може втратити багато грошей без будь-якого вихлопу. Уважність, скрупульозність і постійний пошук інсайдерської інформації — ось важливі складові успішного і вигідного арбітражу трафіку в 2024-2025 році. За необхідності новачки можуть звернутися до досвідчених ВМ і отримати невелику інформаційну допомогу, підтримку.

Новини України