Керівник з дизайну Porsche Майкл Мауер погоджується з тим, що останні зміни призвели до того, що спорткар Porsche 911 тепер є надто великим.
Автомобілі стають більшими щоразу, коли їх змінюють, однак коли справа доходить до спортивних автомобілів, різниця розмірі стає вагомим чинником.
Більший розмір зазвичай означає більшу вагу, і ця додаткова вага негативно впливає на продуктивність. Розмовляючи з журналістами на нещодавньому заході,
Майкл Мауер підтвердив, що Porsche 911 тепер став аж занадто габаритним, і зізнався, що хотів би створити щось мініатюрніше.
«Особисто я хотів би [створити менший спортивний автомобіль], щоб побачити, які є можливості з погляду упакування, і врешті-решт прийти до ще більш компактного автомобіля або зупинити це зростання», — сказав він.
Він наголосив, що запити клієнтів, державні постанови та вимоги щодо продуктивності авто зробили його таким, яким воно є.
«Якщо ви повернетеся на 20-30 років тому і подивитеся, скільки кінських сил мав 911, і скільки він має сьогодні, це впливає на розмір коліс, розмір гальм і все це.
І це дуже складно. Особливо для мене, оскільки я вважаю, що спортивний автомобіль 911 має бути максимально компактним.
І знову ж таки, я хотів би побачити, де межі, як далеко ми можемо просунутися до цього, щоб повернутися до дуже компактного маленького спортивного автомобіля», — каже він.